Sunday, May 31, 2009

Mcm best jew BLOG..

BARUUU...... buat BLOG


BLOG..gler la pening nk wat bnda nie, tp mcm besh jew.. 3am..mlm mmg hdop aku,layan bola,tertenet, ape2 je la yg besh. Kluar LEPAK!!! mana ada bahan seyhh. Myspace pown bosan, kwn bajet ja asyik buzz, x bleh blah.. To : FARHANA dgn TIKAH, ajar lolx aku bendalah nie.. korang ja aktif 25jam 8ari seminggu...BUKU!!! nk tngok buku apenya, smbung study pon blom. Bosan bosan bosannnn..

Ncet Rosak.. cilakak la ko ncet. wat susah idop aku ja. x pee, aku ada yg cikai, janji old skol seyhhh.. nk suruh aku tukar baru la tu, jgn harap la wahai ncet, aku da malas tuka baru. tuka lama plak,huahuahua..

2 comments:

  1. okey la ni...good start what! iklan la url blog ko ni dkt ms.then ltk la web counter.boleh agak bpe org view ko nye blog

    ReplyDelete