Friday, October 2, 2009

Maaf Zahir Dan Batin


Selamat hari rayaaaa..... setaun sekali, bngun pagi utk celebrate raya. the first thing yg aku mkn, 4 sure la ketupat. sementara menunggu sedara2 aku siap2 dgn baju baru, bleh makan dluuu.... cucu tokwan aku da la 11 org, maw x nye bilik air da mcm asrama coz kne beratur siottt, baek kecik or dewasa.
After semayang, balik lah rumah, mcm biasa lah mesti sesi bersalaman dgn bergambar. i felt like that moment did't fun as the year before, huhu...
that nite is the best part of the raya coz ade BBQ, weeee.. mcm biasa lah aku mmg ske panggang ayam. Paksu aku hidopkan api, aku ttp kedai.haha...
Next day, x bnyak bnda yg ktaorg wat, just beraya certain umah jer. Mlm tu mcm biasa my aunt, paksu,paklang an me lepak kdai mamak smpai late nite.smpai la penat baru balik.

The 3rd day of raya, balik kampung melaka. dah la lame giler aku x jejk kaki kt melaka, famly aku rajin jer turun melaka. mlm tu lak x sangka diorg wat ikan bakar pulakkk, mmg best la bab makan kt kampung aku yg nie lak. klw aku dok melaka confirm aku gemok ckitttt...haha. then sepupu pepapan aku yg x pnah bercakap dg aku plak jadi frendly.

The important person that i really wanna say sorry for all my fault...

1. Ibu~coz lawan ckp
2. Ayah~x dngar nasihat, i'm always not take any attention on the important things that u remind me.
3. Kakak~ kemek kan yr lovely car.
4. Hafiz&Tikah~kutuk2 korag coz aku kan abang.
5. Siti Nadiah bt Kamarul Anuar~i fail to improve my attitude coz i'm not the perfect guy..sorry.
6. Paksu~coz da wat pakcik adam bengang sometimes and i know u mad with me at certain situation.
7. Frenz(haikal, patli, yap, paan dan lain2 yg aku x bleh nk sebutkan nama)~sory coz x dpt raya dgn korang, aku bnyak wat salah.

1 comment: