Monday, December 13, 2010

Oh! Mai Mamai tagged questions......

Question oh question, mai mamai aku sngup jawab soalan ko,hahahaha.. check it all..

1. Apa benda penting dalam hidup anda?
Handphone, laptop, camera, kereta.

2. Benda terakhir yang anda beli guna duit anda?
Topup celcom Rm10 kt Jitra Mall, parking pown x bayaq.Hehe

3. Di manakah tempat anda akan melangsungkan perkahwinan anda dan apakah temanya nanti?
Jgn harap kt umah, umah aku x besaq. Mak aku ckp al least dewan, tema x da masa aku bincang, lmbat lagi..

4. Adakah anda sedang bercinta sekarang?
Yes, tapi cyg keta&camera lebih drp awek..

5. Berapa lama anda akan mencintai kekasih anda?
when winter come in summer.

6. Di mana anda selalu jumpa kekasih anda?
Screen kecil hanphone wktu sms, webbie, mklum la long dist...

7. Novel/majalah/buku terakhir dibeli?
Buku note utk next sem tadi kt popuar a.staq, tu pown guna voucher adik aku,haha

8. Siapakah nama penuh anda?
nama diberi dulu, kini dan selamanya AMIR HAMZAH BIN ABU SAMAH..

9. Antara mak dengan ayah yang mana anda lebih mesra?
Both.

10. Namakan orang yang anda betul2x nak jumpa dalam hidup anda?
sorang my best buddy yg dok teman aku spanjang study week.

11. Adakah anda basuh baju anda sendiri?
sori bebanyak, kt U aku hantar dobi, kt umah parent aku wat, sekian trimas.

12. Di manakah tempat anda betul2x nak pergi?
1st japan, sia2 la blajar Japanese language klw x g. 2nd, dubai (extreme engineering bnyak)

13. Pilih satu "peluk" atau "cium"?
peluk

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang beri tag.
Kenal die kt dewan kuliah matrik kedah, dok pinjam highlight pink selalu kt dia .
Dok brkfst roti bakar dgn teh tarik buih bawah sesama kt cafe admin smpai lecture tnya "couple kamu ke?"
Kt matrik ingat lagi mlm exam Fizik,dia call semata2 nk tnya pasal theory cahaya.

15. Lima benda yang disayangi dalam hidup anda.
jam tngan levis(wlaupon dah hilang), cincin, camera, my td bear mr.bean (harap die jage elok2,huhu), hasil photography aku..

16. Lagu yang anda suka dan selalu dengar.
Bunkface- Soldier

17. Bila tarikh lahir dan kt maner korang sambut tahun lepas?
1st March 1990. sambut kt I-CITY, kakak dgn best buddy wat suprise,thanks u all....

No comments:

Post a Comment